23 dec – Vad gör du idag?

Det här (och flera andra inlägg) är ett tidsinställt inlägg. Jag kom på att jag kan göra så här eftersom jag ständigt glömmer bort att blogga i vardagen. Så när jag sitter vid datorn hemma skriver jag några inlägg som poppar upp lite emellanåt.

Den är dagen har jag gått igenom i huvudet ett par ggr så jag kommer göra mitt yttersta för att den ska gå som planerat. Jag kommer att stå utanför någon butik kl 10.00 och springa mellan flera butiker fram till 13.30 då jag börjar jobba. Jag har nämligen ganska många julklappar kvar att inhandla och det får bli på lilljulen.

Sen vid halv två drar jobbpasset igång fram till midnatt. Jag tror att jag kommer skratta en hel del, ha samtal förhoppningsvis och avtacka en kär kollega som jobbar sin sista arbetsdag på lilljul.

På natten kommer jag komma hem till en lillebror som åkt ner i landet för att fira jul med oss och förhoppningsvis sitta och prata med honom en god stund innan vi sover för att invänta självaste julafton.

Om något blir totalt annorlunda ska jag försöka mobilblogga om dessa öden som plötsligt förändrar ens planering.

Lämna en kommentar